Adres: | De Trije Roeden 17 9233KP Boelenslaan |
---|---|
Telefoon: | (+31) 85 3011082 |
Email: | info@rwolthuis.nl abuse@rwolthuis.nl |
Klik op één van de onderstaande vragen, om het antwoord ervan te laten zien. Veel voorkomende vragen worden in de onderstaande lijst geplaatst.
Mijn Rwolthuis is een centraal beheer systeem voor al uw diensten. Wanneer u een dienst registreerd bij Rwolthuis (of RWhosting of RWgaming), dan kunt u de bestelde dienst beheren (mutaties, opzeggingen, etc.) in uw mijn Rwolthuis.
Klik hier om naar mijn Rwolthuis te gaan.
Omdat Rwolthuis gesplist is in meerdere takken (RWhosting en RWgaming), kan het heel vervelend zijn om voor elke website een ander account te moeten registreren. Daarnaast is het erg vervelend als het beheer van verschillende diensten op de verschillende websites gedaan moet worden.
Om ervoor te zorgen dat u uzelf maar een keer hoeft te registreren, is er gekozen voor een centraal login systeem. Doordat uw gegevens maar op een plek worden opgeslagen, is het beveiligen van uw persoonlijke gegevens gemakkelijker. Pas wanneer u nadrukkelijke toestemming geeft om in te loggen, worden uw persoonlijke gegevens gedecrypt en over een beveiligde verbinding naar de betreffende website gestuurd. Alleen Rwolthuis en alle takken hiervan, hebben toegang tot deze login mogelijkeheden.
Wanneer u uw gegevens wilt aanpassen, of uw beveiligings instellingen aanpassen, logt u in op login.rwolthuis.nl waarna u uw gegevens kunt aanpassen.
Ja. Uw account wordt gebruikt om naast alle facturen, ook alle geregistreerde diensten te koppelen. Op deze manier heeft u altijd toegang tot uw facturen en kunt u uw diensten beheren via mijn Rwolthuis.
Geen probleem! Het overkomt iedereen wel eens dat iemand zijn wachtwoord vergeten is. Wanneer er wordt gevraagd om in te loggen, kunt u op het linkje 'Wachtwoord vergeten?' klikken. Wanneer u de aanvraag heeft ingedient om uw wachtwoord te wijzigen, krijgt u een e-mail met daarin instructies over hoe u uw wachtwoord opnieuw insteld.
Jazeker! Deze pagina is te vinden op https://status.rwolthuis.nl.
Opzegtermijnen verschillen per dienst. Dit heeft voornamelijk als reden dat bij het registreren van sommige diensten (bijvoorbeeld domeinnamen) een derde partij vereist is. Derde partijen kunnen opzegtermijnen hanteren, waar ook Rwolthuis zich aan moeten houden. Diensten die door Rwolthuis zelf worden beheerd, zoals webhosting, hebben geen opzegtermijn waardoor het mogelijk is om bijvoorbeeld een webhosting pakket op het laatste moment op te zeggen.
Dit vinden we erg vervelend, en helpen u hier graag bij. Neem contact met ons op via het bovenstaande contact formulier, of stuur een e-mail naar info@rwolthuis.nl.